مراحل تولید دستمال کاغذی

دستمال کاغذی تبلیغاتی
چاپ روی دستمال کاغذی
سپتامبر 8, 2018
ویژگی دستمال كاغذی
ویژگی دستمال كاغذی مناسب چیست؟
اکتبر 13, 2018

مراحل تولید دستمال کاغذی

دستمال کاغذی

دستمال کاغذی

برای بسیاری از افراد سوال پیش می آید که مراحل تولید دستمال کاغذی چگونه است در این مقاله قصد داریم به طور ساده این مسئله را توضیح دهیم:

در قدم اول:

باید بدانید که ماده اصلی تشکیل دهنده دستمال کاغذی درختان هستند ،در طی فرآیندی پوست درختان برداشته می شود وبه لایه های نازکی تبدیل می شوند این لایه ها تا جایی که ممکن است نازک گرفته می شوند.

در قدم دوم:

در مرحله بعدی این لایه های بریده شده، به قطعات ریز تر یا به طور مثال چیپس مانند تبدیل می شوند،این قطعات کوچک آسانتر به خمیر چوب تبدیل می شوند.

در قدم سوم:

مرحله سوم این گونه است که تکه چوب های تولید شده با مواد شیمیایی ترکیب می شوند ،سپس این ترکیب به اجاق های فشار با ارتفاع 18 متر فرستاده می شوند.

مرحله ۴ ):در طی فرایند پخت، وزن مخلوط حدود25 تن کاهش میابد که این مخلوط شامل فیبرها، سلولز و دیگر مشتقات هستند.

مرحله ۵):خمیر کاغذی تولید شده را ،چند مرحله شستشو می دهند و مواد شیمیایی را آن جدا می کنند،سپس روغن سیاه از خمیر کاغذ جدا می شود و به مرحله دیگر فرستاده می شود.

مرحله ۶):در این مرحله رنگ کاغذ را  سفید می کنند.با استفاده از مواد سفید کننده ی گیاهی طی چند مرحله ی شیمیایی رنگ های حاصله از فیبر را از بین می برند.

مرحله ۷):برای تولید کاغذ انبار شده، خمیر دوباره با آب ترکیب میشود.

کاغذ های ذخیره شده به داخل صفحات مشبک، که باعث چلانده شدن و آبکش شدن مقدار زیادی از آب میشود،  افشانده میشود.

مرحله ۸):صفحات مات به داخل سیلندر های عظیمی منتقل می شوند ودر آنجا پس از خشک شدن به رطوبت نهایی 5درصدی می رسد.

مرحله ۹):سپس کاغذها را نرم کرده و اندکی پرچین مانند می کنند.این تولید با سرعت یک مایل در دقیقه  انجام می شود و بر روی ریل های بزرگی پیچیده می شوند.

مرحله ۱۰):کاغذها بر روی ماشین های مبدل بارگذاری می شوند،پیچ های آنها باز شده،بریده می شوندو دوباره به لوله های مقوایی نازک پیچیده می شوند.در آخر این دسته های پیچیده شده به کارخانه های برش وبسته بندی جهت محصول نهایی فرستاده می شوند.

با تشکر از شرکت حریر ترمه آریا .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

با ما در واتسپ در ارتباط باشید