قیمت دستمال کاغذی تبلیغاتی

ویژگی های عمومی 
± دستمال های کاغذی از خمیر کاغذ الیاف سلولزی بکر و یا الیاف سلولزی باز یافت شده در رنگ های سفید و یا الوان تهیه می گردند.
± دستمال کاغذی باید کرپ شده باشد. یعنی چین خوردگی در سطح کاغذ وجود داشته باشد که این چین-خوردگی ها موجب افزایش سطح تماس و بالا بردن سرعت جذب آب می گردد، به طوری که هنگام پاک کردن دست خیس بعد از نیم ساعت حالت اولیه خود را به دست می آورد و اگر پودر شود حتماً مواد شیمیایی به کار برده شده به میزان مطلوب نبوده است.
± دستمال باید فاقد پرز شامل الیاف ریز و ذرات معدنی که در فرآیند تولید و بسته بندی ممکن است ایجاد شود، باشد.
± هرگونه ذرات غیرلیفی قابل رؤیت بر روی ورق دستمال که رنگی بوده و یا دارای وضوح مشخصی است و به عنوان لکه شناخته می شود نبایستی از سه لکه با قطر یک میلی متر باشد.
± در هر برگ دستمال کاغذی نباید بیش از سه سوراخ با قطر کمتر از ۲ میلی متر داشته باشد.
± دستمال کاغذی نباید دارای بوی نامطبوع چه در حالت خشک و چه در حالت خیس باشد. توجه شود گاهی دستمال ها با عنوان دستمال معطر فروخته می شوند که اگر بوی نامطبوع دارند باید به تاریخ تولید و سری ساخت آن توجه شود. درصورت اعتبار تاریخ مصرف از مراجع ذیربط راهنمایی گرفته شود. زیرا کلیه اسانس های به کار گرفته شده به عنوان ماده معطر باید دارای مجوز بهداشتی باشند.
± در دستمال نباید الیاف کلوخه شده، تراشه و هرگونه جسم خارجی قابل رؤیت وجود داشته باشد.
± در دستمال نباید پارگی دیده شود.
± گاهاً دیده می شود درصورت برداشتن یک برگ بقیه دستمال ها نیز از جعبه بیرون می آیند. که این امر بیانگر پرفوراژ نامناسب دستمال کاغذی می باشد. بنابراین باید دستمال ها برگ برگ و جدا جدا از جعبه خارج شوند.
± دستمال کاغذی در سه اندازه کوچک،‌ متوسط و بزرگ تولید می گردند باتوجه به لزوم درج ابعاد بر روی بسته-های دستمال کاغذی مصرف کنندگان باید مراقب اختلاف قیمت در این سه اندازه باشند چرا که گاهاً دستمال ها در ابعاد کوچک در همان جعبه های معمولی که اندازه متوسط می باشند،
بسته بندی می گردند و با اینکه بر روی جعبه ها درج گردیده اما هنگام خرید متوجه این ابعاد نیستند و قیمت پرداخت شده به اندازه دستمال های متوسط می باشد که همین بی دقتی مصرف کنندگان موجب استمرار سودجویی برخی از تولیدکنندگان گردیده است که این امر به راحتی با اندازه گیری فضای آزاد جعبه قابل پیگیری است. جعبه ها نباید در عرض بیش از ۱۰ میلی متر و در طول بیش از ۳۰ میلی متر   فضای آزاد داشته باشند.
± درمورد دستمال اندازه کوچک طول جعبه باید حداکثر ۱۸ سانتی متر باشد.

 

قیمت دستمال کاغذی تبلیغاتی

امروزه برای رقابت در بازار باید متفاوت بود و به دنبال راه هایی گشت تا در ذهن مشتریان و مردم ماند و جا باز کرد یکی از بهترین و ساده ترین و عین حال ارزان ترین راه ها شاید دستمال کاغذی اختصاصی باشد، بله در روز همه ما با آن سرو کار داریم و روزی چند بار شاید نگاهمان به آن می افتد.

حریر ترمه آریا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه دستمال کاغذی تبلیغاتی به شما کمک میکند تا بهترین راه را برای ماندن در کنار مشتریان خود انتخاب کنید.

دستمال کاغذی تبلیغاتی به دلیل استفاده روزانه و همیشگی برای همه افراد باعث می گردد که این رسانه تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی برای شما با کمترین هزینه به خوبی ایفای نقش کند. اسم برند و مارک شما به صورت رنگی روی جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی چاپ می گردد. استفاده از تیشو درجه ۱ در تهیه دستمال کاغذی تبلیغاتی . این محصول یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت با کاربرد بالا در خودرو – منزل – محل کار و غیره می باشد ….

چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی، قیمت دستمال کاغذی تبلیغاتی

چاپ دستمال کاغذی با طراحی اختصاصی شما انجام می پذیرد. دستمال کاغذی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی با رنج قیمت ارزان و متوسط اما کاربردی می باشد که به دلیل نوع کاربری آن یک احساس مثبت در نظر مخاطب ایجاد می کند.

چاپ اختصاصی روی جعبه دستمال کاغذی

جعبه دستمال کاغذی مقوایی می باشد و با طرح اختصاصی شما با استفاده از لوگو یا تصاویر محصولات طراحی و چاپ می شود.

تبلیغات و دستمال کاغذی

دستمال کاغذی تبلیغاتی برعکس بسیاری از متدهای تبلیغاتی و بازاریابی مانند بیلبورد، تصویر یا حتی تیزرهای تلویزیونی یک تبلیغ گذرا نیست. در این روش تبلیغات در حالی که شما تنها یک بار برای تبلیغات هزینه می‌کنید، تبلیغ شما مدتها در پیش روی مخطابین است.

کاربرد

دستمال کاغذی‌ تبلیغاتی کاربردهای زیادی دارند و می‌توانند به عنوان جایزه، تخفیف، هدیه و … به مشتریان داده شوند. البته برای اینکار باید استراتژی مناسبی را در توزیع انتخاب کنید، به عنوان مثال اگر تجارت شما مرتبط با تولید روغن موتور است بهتر است توزیع دستمالهای تبلیغاتی بین شغلهای مرتبط مانند مکانیکی‌ها یا تعویض‌روغنی‌ها و یا حتی توسط این فرشگاه‌ها بین دارندگان خودرو انجام شود. دستمال های تبلیغاتی برندهای مواد غذایی نیز بهتر است بین سوپر مارکتها و حتی به عنوان هدیه بین خریداران توزیع شود.

با ما در واتسپ در ارتباط باشید