دستمال کاغذی تبلیغاتی حریر ترمه

دستمال کاغذی
دستمال کاغذی از فرهنگ‌سازی تا تبلیغات روی میز خانه شما
اکتبر 13, 2018
دستمال کاغذی فول کات
دستمال کاغذی فول کات
جولای 19, 2023

دستمال کاغذی تبلیغاتی حریر ترمه

دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی تبلیغاتی حریر ترمه آریا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه دستمال کاغذی اختصاصی و ارزان به شما کمک میکند تا بهترین راه را برای ماندن در کنار مشتریان خود انتخاب کنید.

برای مشاوره و استعلام قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید :

تلفن : ۶-۸۴ ۷۳ ۷۳ ۷۷ ۰۲۱

مشاوره : 09122162207


دستمال کاغذی اختصاصی به دلیل استفاده روزانه و همیشگی برای همه افراد باعث می گردد که این رسانه تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی برای شما با کمترین هزینه به خوبی ایفای نقش کند. اسم برند و مارک شما به صورت رنگی روی جعبه دستمال کاغذی اختصاصی چاپ می گردد. استفاده از تیشو درجه ۱ در تهیه دستمال کاغذی اختصاصی . این محصول یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت با کاربرد بالا در خودرو – منزل – محل کار و غیره می باشد ….

دستمال کاغذی‌ تبلیغاتی کاربردهای زیادی دارند و می‌توانند به عنوان جایزه، تخفیف، هدیه و … به مشتریان داده شوند. البته برای اینکار باید استراتژی مناسبی را در توزیع انتخاب کنید.

حریر ترمه آریا

شرکت حریر ترمه آریا در انتخاب بهترین محصول طراحی و … شمارا در زمینه انواع دستمال کاغذی تبلیغاتی یاری کرده و تجربیات خود را در اختیار شما عزیران قرارمی دهد.

 

ردیف

کدمحصول

شرح

قیمت جزء

۱

۲۵۰-۰۱-۲۰

دستمال کاغذی ۵۰ برگ اتومبیلی اختصاصی

تماس بگیرید

۲

۲۵۰-۰۱-۳۰

دستمال کاغذی ۱۰۰برگ اتومبیلی اختصاصی

تماس بگیرید

۳

۲۵۰-۰۱-۴۰

دستمال کاغذی ۲۰۰برگ اتومبیلی اختصاصی

تماس بگیرید

۴

۲۵۰-۰۱-۵۰

دستمال کاغذی ۱۰۰برگ رومیزی اختصاصی

تماس بگیرید

۵

۲۵۰-۰۱-۶۰

دستمال کاغذی ۲۰۰برگ رومیزی اختصاصی

تماس بگیرید

۶

۲۵۰-۰۱-۷۰

دستمال کاغذی ۳۰۰برگ رومیزی اختصاصی

تماس بگیرید

۷

۲۵۰-۰۲-۳۰

دستمال سفره با چاپ اختصاصی (تک رنگ)کیلویی

تماس بگیرید

۸

۲۵۰-۰۵-۵۰

دستمال جیبی اختصاصی(روکش نایلونی)۲۰برگی

تماس بگیرید

 

امروزه برای رقابت در بازار باید متفاوت بود و به دنبال راه هایی گشت تا در ذهن مشتریان و مردم ماند و جا باز کرد یکی از بهترین و ساده ترین و عین حال ارزان ترین راه ها شاید دستمال کاغذی تبلیغاتی می باشد، بله در روز همه ما با آن سرو کار داریم و روزی چند بار شاید نگاهمان به آن می افتد.

حریر ترمه آریا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه دستمال کاغذی اختصاصی به شما کمک میکند تا بهترین راه را برای ماندن در کنار مشتریان خود انتخاب کنید.

دستمال کاغذی تبلیغاتی به دلیل استفاده روزانه و همیشگی برای همه افراد باعث می گردد که این رسانه تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی برای شما با کمترین هزینه به خوبی ایفای نقش کند. اسم برند و مارک شما به صورت رنگی روی جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی چاپ می گردد. استفاده از تیشو درجه ۱ در تهیه دستمال کاغذی تبلیغاتی . این محصول یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت با کاربرد بالا در خودرو – منزل – محل کار و غیره می باشد ….

چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی

چاپ دستمال کاغذی با طراحی اختصاصی شما انجام می پذیرد. دستمال کاغذی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی با رنج قیمت ارزان و متوسط اما کاربردی می باشد که به دلیل نوع کاربری آن یک احساس مثبت در نظر مخاطب ایجاد می کند.

چاپ اختصاصی روی جعبه دستمال کاغذی

جعبه دستمال کاغذی مقوایی می باشد و با طرح اختصاصی شما با استفاده از لوگو یا تصاویر محصولات طراحی و چاپ می شود.

تبلیغات و دستمال کاغذی

دستمال کاغذی تبلیغاتی برعکس بسیاری از متدهای تبلیغاتی و بازاریابی مانند بیلبورد، تصویر یا حتی تیزرهای تلویزیونی یک تبلیغ گذرا نیست. در این روش تبلیغات در حالی که شما تنها یک بار برای تبلیغات هزینه می‌کنید، تبلیغ شما مدتها در پیش روی مخطابین است.

کاربرد

دستمال کاغذی‌ تبلیغاتی کاربردهای زیادی دارند و می‌توانند به عنوان جایزه، تخفیف، هدیه و … به مشتریان داده شوند. البته برای اینکار باید استراتژی مناسبی را در توزیع انتخاب کنید، به عنوان مثال اگر تجارت شما مرتبط با تولید روغن موتور است بهتر است توزیع دستمالهای تبلیغاتی بین شغلهای مرتبط مانند مکانیکی‌ها یا تعویض‌روغنی‌ها و یا حتی توسط این فرشگاه‌ها بین دارندگان خودرو انجام شود. دستمال های تبلیغاتی برندهای مواد غذایی نیز بهتر است بین سوپر مارکتها و حتی به عنوان هدیه بین خریداران توزیع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

با ما در واتسپ در ارتباط باشید