چاپ روی دستمال کاغذی

دستمال کاغذی ارزان قیمت
سپتامبر 8, 2018
دستمال کاغذی
مراحل تولید دستمال کاغذی
اکتبر 13, 2018
دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی تبلیغاتی

امروزه برای رقابت در بازار باید متفاوت بود و به دنبال راه هایی گشت تا در ذهن مشتریان و مردم ماند و جا باز کرد یکی از بهترین و ساده ترین و عین حال ارزان ترین راه ها شاید چاپ روی جعبه دستمال کاغذی باشد، بله در روز همه ما با آن سرو کار داریم و روزی چند بار شاید نگاهمان به آن می افتد.

حریر ترمه آریا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه دستمال کاغذی تبلیغاتی و دستمال کاغذی ارزان قیمت به شما کمک میکند تا بهترین راه را برای ماندن در کنار مشتریان خود انتخاب کنید.

دستمال کاغذی تبلیغاتی به دلیل استفاده روزانه و همیشگی برای همه افراد باعث می گردد که این رسانه تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی برای شما با کمترین هزینه به خوبی ایفای نقش کند. اسم برند و مارک شما به صورت رنگی روی چاپ روی جعبه دستمال کاغذی می گردد. استفاده از تیشو درجه ۱ در تهیه دستمال کاغذی تبلیغاتی . این محصول یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت با کاربرد بالا در خودرو – منزل – محل کار و غیره می باشد ….

چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی

چاپ روی جعبه دستمال کاغذی با طراحی اختصاصی شما انجام می پذیرد. دستمال کاغذی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی با رنج قیمت ارزان و متوسط اما کاربردی می باشد که به دلیل نوع کاربری آن یک احساس مثبت در نظر مخاطب ایجاد می کند.

چاپ اختصاصی روی جعبه دستمال کاغذی

جعبه دستمال کاغذی مقوایی می باشد و با طرح اختصاصی شما با استفاده از لوگو یا تصاویر محصولات طراحی و چاپ می شود.

تبلیغات و دستمال کاغذی

دستمال کاغذی تبلیغاتی برعکس بسیاری از متدهای تبلیغاتی و بازاریابی مانند بیلبورد، تصویر یا حتی تیزرهای تلویزیونی یک تبلیغ گذرا نیست. در این روش تبلیغات در حالی که شما تنها یک بار برای تبلیغات هزینه می‌کنید، تبلیغ شما مدتها در پیش روی مخطابین است.

کاربرد

دستمال کاغذی‌ تبلیغاتی کاربردهای زیادی دارند و می‌توانند به عنوان جایزه، تخفیف، هدیه و … به مشتریان داده شوند. البته برای اینکار باید استراتژی مناسبی را در توزیع انتخاب کنید، به عنوان مثال اگر تجارت شما مرتبط با تولید روغن موتور است بهتر است توزیع دستمالهای تبلیغاتی بین شغلهای مرتبط مانند مکانیکی‌ها یا تعویض‌روغنی‌ها و یا حتی توسط این فرشگاه‌ها بین دارندگان خودرو انجام شود. دستمال های تبلیغاتی برندهای مواد غذایی نیز بهتر است بین سوپر مارکتها و حتی به عنوان هدیه بین خریداران توزیع شود.

دیدگاه ها بسته شده است

با ما در واتسپ در ارتباط باشید