تاریخچه تولد دستمال کاغذی

دستمال‌ مرطوب
بمب‌هایی خطرناک به نام « دستمال‌ مرطوب »
سپتامبر 8, 2018

تاریخچه تولد دستمال کاغذی

دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی تبلیغاتی

مدت ها پیش که دستمال کاغذی نبود تمامی وظایف این کالای مهم بر دوش دستمال های پارچه ای بود از تمیز کردن چیزهای مختلف بگیر تا پاک کردن و خشک کردن دست وصورت وغیره . ..
با توجه به اینکه معمولا پس از هر بار استفاده نمی توان دستمال ها را شست در نتیجه شاید یک دستمال که از صبح وارد جیب یا کیف یک عزیزی می شد تا آخر وقت چه اتفاقی براش افتاده بود خدا داند.خدا را صد هزار مرتبه شکر میکنیم به خاطر وجود و اختراع دستمال کاغذی بریم با هم ببینیم تو این صنعت چه خبره:
مسأله سلامتی و استفاده از وسایل بهداشت فردی تنها مربوط به دنیای امروز نبوده بلکه در گذشته نیز برای بیشتر مردم اهمیت زیادی داشته است. نام‌های معروفی از جمله کلینکس در آمریکا و تمپو در آلمان حدود ۸۰ سال پیش به ثبت رسیده‌اند.
لازم به ذکر است در آن زمان در کارخانه تولید دستمال کاغذی تمپو سالانه حدود ده‌ها میلیارد دستمال کاغذی توسط ۵۰۰ کارگر به بازار عرضه می‌شد.
برند کلینکس بدلیل محبوبیت فراوانی که بدست آورده بود، بر سر زبان‌ها افتاد و اکنون نیز بسیاری از مردم به دستمال کاغذی، کلینکس می‌گویند.
استفاده از دستمال کاغذی روزبه‌روز در حال افزایش بوده و مسأله بهداشت فردی و سلامت جامعه اهمیت زیادی در جوامع در حال توسعه و توسعه یافته پیدا کرده است.

این نام تجاری توسط افراد مشهور و ستارگان سینما جایگاه خود را خیلی زود پیدا کرد وتولیدش افزایش یافت.بسیاری از هنرپیشه گان سینما کلینیکس را به عنوان عامل شفافیت پوست صورتشان معرفی کردند با وجود فروش بالای این محصول شرکت کیمبرلیگارد در اواخر دهه ۱۹۳۰ برای یافتن دلایل محبوبیت این برند تحقیقات گسترده ای انجام داد.نتایج این تحقیقات نشان داد که تعداد زیادی از مشتریان به دلیل قیمت پایین کلینیکس از این محصول در دوران سرماخوردگی استفاده می کنند بنابراین مورد مصرف این دستمال های کاغذی از پاک کننده ی لوازم آرایش به دستمال نسل دور انداختنی تغییر یافت شعار تبلیغاتی آن نیز به دستمال دستی که می توانیم دور بیندازیم تبدیل شد.این کاربرد دستمال کاغذی توسط خود مردم ابداع شده بود اما کلینیکس اولین نام تجاری بود که روی آن سرمایه گذاری کرد.آگهی تبلیغاتی بعدی دستمال کاغذی در۱۹۲۶ با این شعار منتشر شد: (سرماخوردگی را در جیب خود حمل نکنید) در سال های نخست،دستمال کاغذی جیبی هنوز جزو کالاهای لوکس به شمار می آمد که هر کس نیز قادر به خرید آن نبود . کلینیکس اولین نام تجاری بود که جعبه های عمودی دستمال های جیبی و رنگی ،دستمال با طرح های چاپی،دستمال های دسته ای و مسافرتی را ابداع نمود و این کمپانی اکنون بیش از ۵۶هزار کارمند در بیش از ۱۹۰ کشور جهان محصول دارد این شرکت در سال گذشته میلادی درآمدی بالغ بر ۱۹میلیارد دلار را از آن خود کرده است.کلینیکس به دلیل پیشگام بودن به یک نام عمومی تبدیل شده است و بسیار ی از مردم خصوصاً در آمریکای شمالی و حتی در ایران هر نوع دستمالی را کلینیکس می نامند.

شرکت «کيمبرلي کلارک» يک شرکت آمريکايي است اين شرکت دو حکم سلطنتي از ملکه اليزابت دوم و شاهزاده ولز دريافت کرده است.

کيمبرلي کلارک در سال ۱۸۷۲ توسط چهار تاجر به نام‌هاي «جان کيمبرلي»، «هاويلا بابکوک»، «چارلز کلارک» و «فرانکلين شاتاک» با سرمايه اوليه ۳۰ هزار دلار در شهر نيناي‌ايالت ويسکانسين تاسيس شد. ۸ سال بعد، عملکرد شرکت به نحوي بود که سهم هر يک از شرکا، به ۴۰۰ هزار دلار رسيد. به‌اين ترتيب در سال ۱۸۸۹ و در راستاي توسعه شرکت، کارخانه کاغذسازي بزرگي احداث شد. نوآوري‌هاي کلينکس تا قرن بيست‌ويکم ادامه يافت و کيمبرلي در آن سال‌ها به معرفي کلينکس همراه با لوسيون، کلينکس نعنايي و کلينکس اولتراسافت (بسيار لطيف) پرداخت. ‌اين نوآوري‌ها به کيمبرلي کمک کرد تا نام تجاري کلينکس را به عنوان برند اول و اصلي خود حفظ کند.
در سال 2002 کيمبرلي کلارک، يکي از رقباي خود را در صنعت بسته‌بندي کاغذي به نام «آمکور» خريداري کرد و به بازار استراليا وارد شد.

در سال 2003 نيز شرکت لهستاني Klucze توليدکننده دستمال کاغذي را از آن خود کرد.در سال‌هاي اخير شرکت کيمبرلي کلارک پس از متهم شدن به تخريب محيط‌ز‌يست و از بين بردن درختان براي توليد خمير کاغذ، دست به اقدامات زيست‌محيطي بسياري زده است.

امروزه برای رقابت در بازار باید متفاوت بود و به دنبال راه هایی گشت تا در ذهن مشتریان و مردم ماند و جا باز کرد یکی از بهترین و ساده ترین و عین حال ارزان ترین راه ها شاید دستمال کاغذی اختصاصی باشد، بله در روز همه ما با آن سرو کار داریم و روزی چند بار شاید نگاهمان به آن می افتد.

حریر ترمه آریا با بیش از 10 سال سابقه در زمینه دستمال کاغذی تبلیغاتی به شما کمک میکند تا بهترین راه را برای ماندن در کنار مشتریان خود انتخاب کنید.

دستمال کاغذی تبلیغاتی به دلیل استفاده روزانه و همیشگی برای همه افراد باعث می گردد که این رسانه تبلیغاتی یا هدیه تبلیغاتی برای شما با کمترین هزینه به خوبی ایفای نقش کند. اسم برند و مارک شما به صورت رنگی روی جعبه دستمال کاغذی تبلیغاتی چاپ می گردد. استفاده از تیشو درجه ۱ در تهیه دستمال کاغذی تبلیغاتی . این محصول یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت با کاربرد بالا در خودرو – منزل – محل کار و غیره می باشد ….

چاپ دستمال کاغذی تبلیغاتی

چاپ دستمال کاغذی با طراحی اختصاصی شما انجام می پذیرد. دستمال کاغذی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی با رنج قیمت ارزان و متوسط اما کاربردی می باشد که به دلیل نوع کاربری آن یک احساس مثبت در نظر مخاطب ایجاد می کند.

چاپ اختصاصی روی جعبه دستمال کاغذی

جعبه دستمال کاغذی مقوایی می باشد و با طرح اختصاصی شما با استفاده از لوگو یا تصاویر محصولات طراحی و چاپ می شود.

تبلیغات و دستمال کاغذی

دستمال کاغذی تبلیغاتی برعکس بسیاری از متدهای تبلیغاتی و بازاریابی مانند بیلبورد، تصویر یا حتی تیزرهای تلویزیونی یک تبلیغ گذرا نیست. در این روش تبلیغات در حالی که شما تنها یک بار برای تبلیغات هزینه می‌کنید، تبلیغ شما مدتها در پیش روی مخطابین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

با ما در واتسپ در ارتباط باشید