کاربرد دستمال کاغذی

انواع دستمال کاغذی
اکتبر 17, 2023
اهمیت انتخاب درست در خرید دستمال کاغذی
اکتبر 18, 2023

کاربرد دستمال کاغذی

دستمال کاغذی کاربرد های بسیار زیادی دارد. نکته بسیار مهم و اساسی آن که علت اصلی پر کاربرد بودن آن شده است، یک بار مصرف بودن آن می باشد. در ادامه برخی از موارد کاربرد این محصول بهداشتی را با هم بررسی می کنیم.

  • برای پاک کردن آرایش (با دستمال مرطوب این کار را انجام دهید)
  • خشک کردن و تمیز کردن سطوح
  • استفاده از دستمال به جای کود (به دلیل داشتن کربن)
  • جذب روغن و کثیفی
  • گرفتن رطوبت سبزیجات
  • نگهداری نان برای جلوگیری از خشک شدن

 

کاور دستمال کاغذی طرح ناربن | گُروه هُنری گُدار

 

تولید دستمال کاغذی از مواد بازیافتی

امروزه تولید کنندگان مواد و راه های زیادی برای تولید دستمال کاغذی کشف کرده اند. یکی از راه های خوب و جدید تولید تولید دستمال از مواد بازیافتی است.

مواد بازیافتی مثل شانه تخم مرغ، جعبه پودر ماشین لباسشویی، بطری های پلاستیکی و… می توانند مواد اولیه برای تولید بسیاری از دستمال کاغاذی های پر کاربرد باشند.

تولید دستمال کاغذی با مواد بازیافتی با هزاران نوع ماده شیمیایی، مضر و سمی را وارد دستمال ها کرده که برای سلامتی مضر بوده و ایجاد بیماری های پوستی را برای مصرف کنندگان در پی دارند.

با در نظر گرفتن این نکته که بسیاری از دست مال کاغذی هایی که امروزه با قیمت بسیار پایین در بازار به فروش می رسند، مشخص است که مواد اولیه بکار رفته در این دستمال ها، از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و مرغوب نیستند.

این روزها دستمال هایی که از مواد بازیافتی تولید می شوند زیاد است و خریداران بسیاری هم دارند، چرا که این مدل دستمال ها قیمت بسیار ارزانی دارند.

مواد بکار رفته در این دستمال ها پوسته نازک درخت و مواد شیمیایی است و معمولا این مواد شیمیایی با شستشوی مداوم هم از بین نمی روند. پس فراموش نکنید که مواد اولیه بکار رفته در همه دستمال ها یکسان نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

با ما در واتسپ در ارتباط باشید