انواع بسته بندی خلاقانه

راه‌اندازی وب‌سایت برای نیچ مارکتینگ
اکتبر 29, 2023
بسته بندی های خلاقانه و زیبا
اکتبر 29, 2023

انواع بسته بندی خلاقانه

طبق نظرات دوستان و همراهان، تصمیم گرفتیم طرح های بسته بندی خلاقانه قند و شکر را برای شما قرار دهیم. امیدواریم با الهام از این بسته بندی ها، صنعت بسته بندی کشور گامی رو به جلو بردارد.

 

بسته بندی خلاقانه قند و شکر

بسته بندی عالی قند و شکر

بسته بندی زیبای شکر و قند


بسته بندی خلاقانه ادویه

از ادویه جات در پخت و پز انواع غذاها استفاده می شود. افراد زیادی غذای دارای ادویه زیاد را دوست دارند. از غذای پرادویه، گرمی و احساس لذتی را می گیریم که با غذا ترکیب می شوند. در طراحی بسته بندی ادویه جات باید از تمام محتویات موجود در محصول  استفاده شود. ادویه ی ما ممکن است بهترین طعم را داشته باشد، اما اگر با طراحی خوب ساخته و بسته بندی نشود، به فروش چندان بالایی دست پیدا نمیکنیم. در صنعت ادویه جات نیز خلاقیت بسیاری وجود دارد! بله.
بسته بندی خلاقانه ادویه جات
بسته بندی ساده و خاص ادویه
بسته بندی خلاقانه ادویه جات

بسته بندی خلاقانه چای

وقت چای است! نوشیدن چای یکی از قدیمی ترین سنت های دنیای متمدن است. فرهنگ و آداب و رسوم از کشوری به کشور دیگر بسیار متفاوت است که اغلب با روش تهیه و مصرف چای، تعامل مردم با چای و زیبایی شناسی تعریف می شود. افزودن کمی خلاقیت به بسته بندی چای میتواند برند شما را پیشتاز از بقیه در بازاری یکنواخت تبدیل کند.

بسته بندی خلاقانه چای

بسته بندی خلاقانه چای

خلاقیت در بسته بندی چای

بسته بندی خلاقانه چایی tea


بسته بندی خلاقانه حبوبات

طی سالهای اخیر، بسته بندی خلاقانه حبوبات کم کم به بازار های ایران نیز راه یافتند. علی رقم تفکر سنتی که در مورد حبوبات و برنج وجود دارد. (کیسه ساده بسته بندی برنج عالی ایرانی) اگر از برند های خارجی عقب بیفتیم، بازار سالهای آینده در کشور های خارجی را از دست میدهیم. در زیر چند نمونه از خلاقیت در بسته بندی برنج و سایر حبوبات را می بینیم:

 

خلاقیت در بسته بندی حبوبات

بسته بندی خلاقانه برنج

بسته بندی خلاقانه ذرت و حبوبات


بسته بندی خلاقـانه مواد شوینده

کمی خلاقیت در بسته بندی مواد شوینده، در میان رقبای خارجی و ایرانی میتواند برند شما را مطرح کرده و موجب افزایش فروش شما شود. پیش رو سه بسته بندی خلاقانه مواد شوینده را با شما در میان میگذاریم. شما برای بسته بندی پودر ماشینی و دستی، اسپری های پاک کننده سطوح و حتی مایع دسشویی از آنها استفاده کنید و فروش خود را افزایش دهید.

 

بسته بندی خلاقانه مواد شوینده

بسته بندی هوشمندانه مایع دسشویی

بسته بندی خلاقانه وایتکس


ایده بسته بندی لباس

ایده بسته بندی لباس

ایده بسته بندی شال و روسری

ایده بسته بندی شال

ایده بسته بندی روسری

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

با ما در واتسپ در ارتباط باشید