انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی

طراحی بسته بندی دستمال کاغذی
اکتبر 14, 2023
۳۳ مدل جعبه دستمال کاغذی کیوت و بامزه
اکتبر 14, 2023

انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی

انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی

انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی

انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی

محصولات چوبی دارای تنوع زیادی هستند. از ظروف چوبی گرفته تا وسایل و لوازم تزیینی و دکوری. لوازم و محصولات چوبی علاوه بر زیبایی خاص به نگهداری و مراقبت بیشتری نیاز دارند. جعبه های دستمال کاغذی جزو اکسسوری ها و لوازم کوچک چوبی تزیینی است که طراحی مدرن و سنتی دارد. جعبه دستمال کاغذی چوبی محصولی است متفاوت. طرح های روی جا دستمال کاغذی، سنتی و مشابه به طرح های معرق قدیمی هستند. علاوه بر کاربردی بودن زیبا نیز می باشد.

جعبه چوبی هدایای خاص و لاکچری

در دنیای کنونی هدف از خرید ، مدرن بودن سبک کالا، خاص، لاکچری بودن ان است. که به طور قطع تمامی این اهداف در برند سازی، بازاریابی و در نهایت فروش های فوق العاده بالا اثر گذار است. چرا امروزه بسیاری از جعبه های هدیه و کادویی توسط چوب ساخته می شوند؟ به دلیل تلفیق دو سبک کار مدرن و سنتی و انعطلاف پذیری چوب و استقامت بالا و قابلیت پاشش رنگ متریال بسیار مناسبی جهت ساخت صنعت جعبه سازی از ان استفاده می گردد.

موارد مصرف جعبه چوبی

۱. تزئینات سنگ های قیمتی در جعبه لاکچری و خاص جهت صادرات به امارات و قطر و دیگر کشورهای حاشیه ی خلیج فارس
۲. قرار دادن محصولات صنایع دستی (( میناکاری ، گلدان فیروزه کوبی، تابلو های قلمزنی با قاب خاتم، بشقاب میناکاری))
۳. بسته بندی انواع طعم های دمنوش
۴. ست های هدایای تبلیغاتی مدیریتی (( قرار گرفتن دو گلدان میناکاری در گوشه ها و یک عدد بشقاب میناکاری در وسط)).

جعبه کادویی چیست؟

جعبه هایی از جنس هارد باکس که موارد مصرف ان ها در بازار به صورت (( ولنتاین ، تولد ، روز مادر ، روز پزشک ، روز معلم ، روز پاسدار و . . . )) فروش هایی به صورت عمده و در تیراژ های بالا را دارند.
نقش جعبه های کادویی در صنایع دستی چیست؟ در ۶۶ درصد مصارف ان در هدایای تبلیغاتی مدیریتی با محصولات صنایع دستی میناکاری یا مس و پرداز به صورت های نیم ست ( دو عدد گلدان میناکاری )) کنار یکدیگر شکلی از لوکس ترین و بی نظیرترین هدایای تبلیغاتی در تهران است.
جعبه های کادویی از نظر طراحی با مدل هدایای تبلیغاتی بسیار متفاوت تر می باشند. به طوری که در مدل جعبه چوبی کادویی بیشتر اشکال عاشقانه اما در هدایای تبلیغاتی مناسبت های رسمی و فضای درج لوگو دیده می شود. انواع جعبه دستمال کاغذی چوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

با ما در واتسپ در ارتباط باشید