نمونه‌های تبلیغات موفق

بهترین ترندهای تبلیغات در سال ۲۰۲۲ چیست ؟
اکتبر 11, 2023
سئو سایت چیست ؟
اکتبر 11, 2023

نمونه‌های تبلیغات موفق

در بخش‌های قبلی بررسی کردیم که تبلیغات چیست و تبلیغات مؤثر چه ویژگی‌هایی دارند. همچنین، درباره روش‌های طراحی استراتژی تبلیغاتی مؤثر و ترندهای تبلیغاتی در سال ۲۰۲۲ صحبت کردیم. در این بخش، نمونه‌هایی از کمپین‌های تبلیغاتی موفق در دنیا را بررسی می‌کنیم.

 

IKEA

فروشگاه‌های آنلاین برای جلب توجه بیشترین تعداد مخاطب، باید راه‌حلی را برای مشکلات و دغدغه‌های روزمره مخاطبان خود بیابند. سپس با استفاده از تبلیغات مؤثر، این راه‌حل را به کاربران نمایش بدهند. پیام‌های تبلیغاتی بسته به پلتفرمی که برای بازاریابی استفاده می‌شود تنها به اندازه چند ثانیه برای انتقال پیام فرصت دارند، زیرا به طور معمول افراد زمان زیادی را برای پردازش پیام‌های تبلیغاتی صرف نمی‌کنند.

این تصویر تبلیغاتی شرکت IKEA نمونه جالبی از ارائه راه‌حل برای مشکل کمبود فضا و شلوغی خانه‌های مخاطبان است. این کمپین، خبر راه‌اندازی یک شعبه جدید IKEA در شفیلد را نیز به مخاطبان اعلام می‌کند. در واقع دو پیام تبلیغاتی در یک تصویر به شکل جداگانه به مخاطبان منتقل می‌شوند.

 

 

نمونه تبلیغات موفق IKEA

 

 

Lego

کمپانی Lego در یک کمپین تبلیغاتی مینیمال، خلاقیت خود را نمایان کرده است. برندها با استفاده از تصاویر ساده و جذاب مانند این تبلیغ Lego می‌توانند توجه مخاطبان خود را به راحتی جلب کنند. نشان دادن ساده بودن کاربری یا پیشرفته بودن محصولات کسب و کار در تبلیغات، کاربران را به خریدن آن‌ها تشویق می‌کند. اگر محصول کسب و کار شما به شکلی پیچیده طراحی شده است و همه کاربران مایل به استفاده از آن نیستند، بهتر است آن را ساده‌تر کنید. به یاد داشته باشید که زمانی که کاربران با محصولات شما بیشتر آشنا شوند مي‌توانید آن را گسترش دهید و محصولات پیشرفته‌تری بسازید.

 

 

نمونه تبلیغات موفق Lego

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

با ما در واتسپ در ارتباط باشید