محتوا در نیچ مارکتینگ

فاکتور چیست؟
اکتبر 30, 2023
افزایش ترافیک برای وب سایت نیچ مارکتینگ
اکتبر 30, 2023

محتوا در نیچ مارکتینگ

بعد از آن‌که وب‌سایت خود را راه‌اندازی کردید نوبت به تولید محتوای مربوط به حوزه تخصصی می‌رسد. اگر محتوای باکیفیتی تولید نکنید، بازدیدکنندگان وب‌سایت، آن را ترک می‌کنند. نکته مهمی که در تولید محتوا باید در نظر بگیرید، فعالیت به صورت مستمر است. بهترین راه برای فعالیت مستمر این است که از یک تقویم انتشار محتوا یا برنامه محتوا کمک بگیرید. در ادامه برنامه‌ریزی برای محتوا را بررسی می‌کنیم. برای تولید محتوا می‌توان سه مورد زیر را در نظر داشت.

  • تولید محتوا به صورت شخصی
  • برون‌سپاری تولید محتوا
  • استفاده از Google Alerts

 

تولید محتوا به صورت شخصی

اگر در تولید محتوا تخصص ندارید جای نگرانی نیست چراکه با کمی تمرین، این فرآیند را می‌آموزید. کافی است با جستجو در اینترنت و بهره‌گیری از روش‌های ترجمه و بازنویسی متن‌ها، محتوای جدیدی تولید کنید.

به طور معمول، متن‌هایی با تعداد کلمات بیش از ۱۵۰۰ کلمه، رتبه بهتری را در نتایج گوگل کسب می‌کنند. البته تعداد کلمات عامل تعیین کننده‌ای نیست بلکه برای پاسخ به سوالات کاربران و هدف جستجوی آن‌ها به طور معمول تعداد کلمات یک متن بیشتر می‌شود. البته به این نکته توجه داشته باشید که تولید محتوای باکیفیت به سادگی امکان‌پذیر نیست و باید اطلاعات خود را همواره در این مسیر، به‌روز نگه دارید.

اگر از وردپرس برای محتوانویسی استفاده می‌کنید، نصب افزونه‌ای همچون «Yoast» پیشنهاد می‌شود چراکه به کمک این افزونه نحوه استفاده از کلمه (کلمات کلیدی) در داخل متن، تحلیل و برای بهبود آن پیشنهاداتی ارائه می‌شود.

 

 

 

تولید محتوا در نیچ مارکتینگ

برون‌سپاری تولید محتوا

در بسیاری از موارد، صاحبان کسب‌وکارها برای فعالیت نیچ مارکتینگ خود فرصت کافی برای تولید مـحتوا ندارند. به همین دلیل از تولیدکنندگان محتـوا برای این کار بهره می‌گیرند. این افراد آشنایی کافی با نحوه تولید محتوای با کیفیت و سئو شده دارند و به همین دلیل، مطالب نوشته شده توسط این افراد به طور معمول رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب می‌کند.

 

استفاده از Google Alerts

افراد مختلفی در حوزه تخصصی شما فعالیت می‌کنند و ممکن است محـتوایی جدید تولید کنند. با استفاده از «Google Alerts» این امکان وجود دارد که با تولید هر محتوای جدید (بر اساس کلیدواژه تعریف شده)، ایمیلی از طرف گوگل به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

با ما در واتسپ در ارتباط باشید