معرفی انواع برند های دستمال کاغذی

دستمال کاغذی جعبه‌ ای
اکتبر 22, 2023
نحوه تبلیغات در شبکه های اجتماعی
اکتبر 22, 2023

معرفی انواع برند های دستمال کاغذی

عرضه و تقاضای دستمال کاغذی در کشور، آمار بسیار مطلوبی دارد. بسیاری از کارخانه‌ها و مراکز تولیدی، برای رفع نیازهای مردم، انواع این محصول را تولید می‌کنند. تولید کننده‌ها سعی ‌میکند با ایجاد طرح‌های نوآورانه در بسته‌بندی‌ها و محصولات، مشتریان بیشتری را جذب کنند. برخی از تولید کننده‌های اصلی دستمال‌های کاغذی، به این شرح هستند:

 

  • گلرنگ
  • ایزی پیک
  •  سافتلن
  • تنو
  • پاپیا
  • بیتا
  • نایس
  • مرحبا
  • تافته
  • نارسیس
  • حریر

 

دستمال کاغذی از محصولات آرایشی و بهداشتی مهم و مفید به شمار می رود که به صورت دو یا چند لایه در بازار دیده شده است. این محصول در برند های مختلفی عرضه شده که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

دستمال کاغذی سافتلن

دستمال کاغذی سافتلن به لحاظ یک بار مصرف بودن و در نتیجه رعایت بهداشت و همچنین به دلیل قیمت ارزان، طرفداران زیادی دارد. دراین راستا کارخانه‌های زیادی برای تولید این محصول در سراسر کشور فعالیت دارند. با کمی دقت و مقایسه‌ی انواع محصولات موجود در بازار به راحتی می‌توان محصول برتر را شناسایی کرد و بدون هیچ نگرانی، بابت بی‌کیفیت بودن و یا رعایت نکردن استانداردهای موجود، آن را استفاده کرد. مصرف کنندگان می‌توانند جهت مقرون به صرفه بودن این کالا آن را از نمایندگی های پخش دستمال کاغذی مرغوب معتبر موجود در سراسر کشور تهیه کنند.

 

 

دستمال کاغذی نانسی

دستمال کاغذی نانسی همانطور که می دانید یکی از محصولات شرکت ماریناسان است. این شرکت برای فروش عمده دستمال کاغذی خود نمایندگی هایی در سطح کشور دارد که بسیار فعال هستند. البته اگر فکر می کنید ماریناسان تنها یک برند نانسی را دارد در اشتباه هستید زیرا این شرکت با هشت برند مختلف وارد رقابت شده است. طرح های مختلفی که روی بسته بندی این شرکت وجود دارد نشان دهنده ی تلاش و کوشش خستگی ناپذیر برای زیباتر شدن محصول است.

 

 

دستمال کاغذی تنو

مبداء اصلی کارخانه تولیدی دستمال کاغذی تنو در کشور ترکیه دایر است.
این برند معروف به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشک بچه و انواع دستمال کاغذی در جهان می باشد.
قیمت فروش محصولات این تولیدی و همچنین کیفیت آن ها یکی از مهم ترین پارامتر های معروفیت آن ها در جهان می باشد.

 

 

دستمال کاغذی پاپیا

کارخانه دستمال کاغذی پاپیا ارزنده ترین محصول را باکیفیت درجه یک با روش های مدرن و روز به مشتریان عرضه داشته و تاکنون به تولید محصولات کاملاً بهداشتی پرداخته است.
کارخانه تولیدی پاپیا، تولید کننده بهداشتی ترین دستمال های کاغذی در کشور به شمار می رود و با به کارگیری بهترین فناوری و تکنولوژی روز توانسته است محصولات جدید و روز را تولید و عرضه کند.

 

 

دستمال کاغذی چشمک

کارخانه های مجهز این گروه تولیدی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز با سالن های زیبا و کاملا بهداشتی و مجهزترین ماشین آلات خارجی و با کوشش و نوآوری پرسنل کارآمد و متخصص مشغول تولید و عرضه محصولات بهداشتی با کیفیت بسیار بالا می باشد. دستمال کاغذی چشمک علاوه بر دارا بودن استانداردهای مربوطه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نیز هست.

 

 

دستمال کاغذی بی تا

یکی از نمایندگی های فروش دستمال کاغذی درجه یک با برند بیتا، انواع این محصولات را با قیمت بسیار مناسبی چه به صورت بسته بندی شده و چه به صورت فله ای در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهد و رضایت مشتریان ایرانی و خارجی را به همراه داشته است.
این امر باعث شده تا صادرات دستمال کاغذی بیتا را نیز به خارج از کشور داشته باشد.

 

 

دستمال کاغذی تکلان پاک

شرکت تکلان پاک با سه هدف اصلی بالا بردن سطح بهداشت عمومی، حفظ زیبایی محیط و صرفه جویی محسوس در مصرف دستمال کاغذی و حوله ای با استفاده از انواع مخزن دستمال کاغذی و … جهت خدمت به هموطنان عزیز دنبال میکند.

 

 

دستمال کاغذی شکوه

دستمال کاغذی از جمله لوازم بهداشتی ضروری در هر محیطی است. امروزه تنوع این محصول هم در طرح و هم در کیفیت بسبار زیاد است. دستمال کاغذی های شکوه قدرت جذب بالایی دارد و برای خشک کردن دست‌ها و صورتتان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

 

دستمال کاغذی تندیس

شرکت تندیس تولید کننده برترین محصولات سلولزی و بهداشتی (برندهای تندیس،‌ نسترن، ساحل،‌ زیبا و های لیدی) می باشد.

شرکت تندیس در حال حاضر اقدام به تولید انواع محصولات سلولزی و تهیه، توزیع و پخش بدون واسطه انواع مواد غذایی و شوینده و بهداشتی و ظروف یکبار مصرف از با کیفیت ترین مواد اولیه و محصولات استاندارد که در “سازمان ها، ارگان ها، بیمارستان ها، فست فود و رستوران ها، مراکز آموزشی و مدارس، باشگاه های ورزشی، سالن و انیستیتوهای زیبایی و…” استفاده می گردد.

 

 

دستمال کاغذی گلریز

گلريز توليدكننده انواع محصولات كاغذي و بهداشتي اعم از دستمال كاغذي ، دستمال هاي توالتي ، دستمال هاي حوله كاغذي، دستمال هاي جيبي، دستمال هاي گلدار با بيشترين تنوع توليد در بين كارخانجات توليدي داخل ايران مي باشد و اينك با بيش از ۵۵ سال سابقه توليد بيش از ۱۲ درصد از سهم بازار دستمالهاي كاغذي كشور را در دست دارد و به طور متوسط طي ۴ سال گذشته هرسال ۳۵ درصد بر توان توليد و حجم فروش خود افزوده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

با ما در واتسپ در ارتباط باشید